Låt mig berätta om i Söndags oxå:)

I söndags utlovades det sol och över 10 + strålande tänkte jag och detta ska firas med mina vänner och lite korvgrillning!

Jag bjöd över några av dem allra bästa och deras mysiga små barn, vi var ett gäng på hela 19 st som fick plats på våran altan!

Trots ett fint mail av mig att vi har massa korv och sallad så envisades alla med att ha med mer korv, så nu är det korvfest hemma hos oss i några dagar haha!


Vi hade så pass tur med vädret så att det gick att vara utomhus hela tiden, lite molnigt men alla var välklädda.
Där satt vi på terassen åt korv, sallad och efterrätt.. barnen och stefan krigade med tomma vattenpistoler och alla var nöjda och lyckliga över att våren faktiskt är här och att man nu kan börja vara utomhus igen!

Detta var i mina ögon en toppen dag och jag hoppas på många fler sånna i sommar, har verkligen underbara kompisar och tänk att detta gäng har jag känt sen barnsben..
Vilka otroligt härliga människor det finns:)



Jag glömde av mig helt i detta lyckorus och tog inte en enda bild, väldigt olikt mig, så bjuder på lite blandade bilder på mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0