onsdag 20/4

Jag är ledig idag, tänkte sova ut ordentligt då det blivit många tidiga dagar i rad.
Vaknade 8:30 jätte besviken över att klockan var så lite men jag var ju pigg så klev upp, får se det positivt dagen blir ju mycket längre när man inte sover bort den.
Detta är ju min enda lediga dag i veckan så med andra ord jobbar jag hela påsken, har jag tur kanske jag får ett litet påskägg ändå.

Har ägnat morgonen åt att städa, damma och tvätta så nu ska jag nog ha lite egentid och sätta mig på altanen och njuta av vädret.
Lillen sparkar i magen hela tiden och jag hoppas att det snart är sovdax där inne, blir helt öm i magen av alla sparkar känns nästan som träningsvärk..

Idag går vi ju in i v 25 och det är helt galet vad fort det går, tyckte verkligen det var nyss som jag plussade och nu har det gått över hälften av tiden, rätt vad det är är sommarn över och jag sitter med ett litet knyte i famnen!



Ska ju som jag sa i tidigare inlägg till barnmorskan idag och vi ska börja mäta magen och lite annat smått och gott för att hålla koll på tillväxten och så.

Efter det blir det en sväng upp till byggmax osv för att inhandla material, i helgen ska älsklingen fixa taket på gäststugan och jag tror det kommer bli toppen!


Nu ska jag sluta babbla och ta med mig lunch ut i solen, ha en toppen dag!





Bjuder på en sommarbild från Grekland -07 vill jag minnas att det var.. här var man ung, smal och blond!
miss it alot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0