God dagens! 8/8 idag och fortfarande magen...

img_4293 (MMS)

God dagens! 8/8 idag och fortfarande magen full med bebis, antar att det händer när man minst anar det! Är ju bf imorgon tisdag och jag tror nog att vi får gå på lite övertid så det blir nog ett besök hos barnmorskan på onsdag! Kom nyss hem efter en sväng till Ica och nu tänkte jag gå på en liten promenad och hoppas på att liten där inne kommer ut snart! Är väldigt frustrerande när alla sagt att han säkert kommer tidigare, och nu får man frågan hela tiden om man känner nått eller om proppen/vattnet har gått!! Skulle det ha gjort det så säger jag till lovar! Så sluta fråga argg


Kommentarer
Postat av: carolin

jag vet hur det känns:P åhh hur fan ska man veta att det e just en slempropp eller att det e värkar man känner:S man e ju FÖSRTFÖDERSKA =)

2011-08-08 @ 14:59:31
Postat av: Emmsson

Han är inte redo ännu, han säger till när han vill ut - jag tror att det blir lättare att härda ut då även om du går över tiden. Jag hade tänkt att tänka så om jag gått över. När han är redo - då kommer han!

2011-08-08 @ 22:51:06
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0