Hej hopp! Fy vilken lång dag jag hade igår...

img_7722 (MMS)

Hej hopp! Fy vilken lång dag jag hade igår gick ju upp kl 6:30 och kom i säng runt 01.! Hade super trevligt först på möhippan och sen när mina krafter var slut åkte jag till eve och Pontus för att hämta Robert. Han hade hjälpt dom med att bygga hundgård och donat hela dagen! Det slutade iaf med att vi blev kvar på middag och lite snacks efter:) har sovit tungt mellan varven inatt men sen kl 4a har jag haft lite värkar tror jag.. Får se om dom håller i sig eller om det avtar, är tydligen ganska vanligt att dom gör det, och jag tänker inte åka in på falsklarm så att säga!  Nu blir det frukost ha en toppen söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0