Jag och älsklingen var på stan idag som sa...

img_8574 (MMS)

Jag och älsklingen var på stan idag som sagt och skulle lämna in hans trasiga telefon, vi gick och åt lunch på asian Roxy där dom hade buffé för 85 kr, jag åt 12 bitar sushi och 2 tallrikar med ris, friterade räkor, vårrullar mm.. Hur i hela fridens namn fick jag i mig det??? Efter tog vi en liten runda i butikerna och Robert köpte en tröja till lillen, en babyfilt och en amningsbh till mig:)  efteråt så kom Linda, Stefan och min lilla gos xander på fika hos oss, även mamma pappa, anne och mari dök upp! Fullt hus med andra ord! Sen åkte vi till almnäs och här var farmor, faster och kusin, vilken släktträff det blev liksom:)  snart ska jag och Robert bada vildmarkstunna och imorgon bitti är det Bm! Pust fullt ös medvetslös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0