Hej hej! Blev Inge bloggande igår då jag h...

img_6349 (MMS)

Hej hej! Blev Inge bloggande igår då jag hade fullt upp:) först tog älsklingen med mig till Strängnäs där vi åt lunch och glass:) tog en promenad upp till kvarnen och sen rullade vi hemåt!  Detta spontana besök i Strängnäs var tydligen bara en undanmanöver för när vi kom hem stod mina kära vänner och familj för en överrasknings Babyshower och jisses vad jag grät!!! Blev Såå glad och förvånad detta var inget jag hade förväntat mig! Dom skämde bort oss med fika, presenter och mys! Solen sken och vi satt alla 14 deltagare i solen på altanen. Där blev det lite förlossningshostorier, paketöppning, gissa födelsedag mm! En toppen dag:) sen stanna eve kvar och Pontus + barnen kom och vi grillade mm.. Gissa vem som var trött sen;) tack för en toppen dag alla inblandade och speciellt syster och mamma som planerat så fint! Älskar er


Kommentarer
Postat av: Vidén

Gud vilken härlig överaskning för dig/er! :) Nu är det inte långt kvar tills den stora dagen.. Hur känns det? Nervös? Kram

2011-07-19 @ 10:24:33
Postat av: nina

ja det var en toppen överraskning:) nu är det 3 veckor kvar tills bf och jag börjar bli lite nervös, inte för förlossningen utan att man faktiskt kommer ha ett barn sen! hur känns det själv? kram

2011-07-19 @ 14:02:17
URL: http://vaskelainen.blogg.se/
Postat av: Anne

Älskar dig med! Kul att du blev så glad :) <3

2011-07-21 @ 13:13:35
Postat av: Mikaela

Vad roligt med babyshower! :)

2011-07-25 @ 10:31:56
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0