Torsdag och spöregn!

Fy fasen detta var ju inget roligt väder alls att vakna till, vi hade haft balkongdörren på övervåningen öppen under natten och när jag gick in i barnrummet var det plaskblött på golvet, bara börja torka!

Nu nått heöt annat, vad förvånad jag blev igår när min pappa ringer och frågar ifall jag vill följa med han och plocka jordgubbar till midsommar.
Sagt och gjort han hämtar mig i nykvarn och vi åker med Mari till Römora gård utanför Järna ocg plockar 10 LÍTER jordgubbar..
Och fy fasen vad goda dom var/är..

tycker det var hur mysigt som helst och det görs gärna om nån gång:)
Nu är tanken att jag ska åka ner på stan en stund men vi får väl se hur det blir..

Ha en trevlig torsdag hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0