3/3-11

God morgon, har sovit ut riktigt ordentligt dom senaste två dagarna och det känns alldeles underbart.

Sitter här nyduschad och funderar på vad katten jag ska ha med mig till matlåda idag, ska sova i Bollnäs ikväll och då måste jag ha med ganska mycket mat för att jag inte ska bli illamående och skithungrig..mycket att tänka på nu haha.


Var och lämnade tillbaka laddaren jag köpte förre veckan och är nu på jakt efter en ny, gärna en som fungerar, bäst vore nog om det gick att få tag på en samsung orginal men jag vet inte vart jag ska hitta en sån.

Satt och tänkte på hur livet kan förändras ganska markant på ett år bara, för ett år sen bodde vi i lägenhet,festa en del, tränade på gymmet och jobbade endel..

NU sitter jag här med ett underbart hus, mina 3 pojkar och en liten bebis i magen och JAG ÄLSKAR DET!
Tror att det är i detta skedde som man får se vilka ens riktiga kompisar är oxå och vilka en "festkompisar" är..
Spännande!



Nu ska jag börja fixa mig lite så jag hinner med allt innan jobb.
Hejs svejs.


Kommentarer
Postat av: Anne

älskar dig syster!! <3

2011-03-03 @ 12:04:49
Postat av: nina

älskar dig med syster!

2011-03-03 @ 12:58:01
URL: http://vaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0