På besök hos sjukgymnasten! Min rygg bråka...

img_0876 (MMS)

På besök hos sjukgymnasten! Min rygg bråkar massa med mig och idag gick jag då en tid hos sjukgymnasten, hon rekomenderade mindre jobb och lite olika övningar.. Ska oxå gå på gravidgympa och få Tens maskin!  När vi satt och väntade blev jag inropad och Robert fick inte följa med in, hon sa dessutom att det skulle ta ca 1 Tim så han åkte och handla sålänge.. Precis när han dragit så inser dom att dom har förväxlat två ninor, jag hade hamnat hos yoga tanten och tvärtom! Typiskt va? Nu sitter jag har iaf och väntar på att Robert ska komma tillbaka och hämta mig men han verkar ha sin mobil på ljudlöst eller så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0