Faaan vad trött jag är! Känns som jag inte...

img_7805 (MMS)

Faaan vad trött jag är! Känns som jag inte sovit på 1000 år trots världens snällaste bebis inatt. Känns som jag inte hinner göra nånting längre! Känner mig oduglig! Ta det inte som att jag inte älskar mitt barn och liv som mamma men hur fan hinner man med allt? Ta igår tex, jag som alltid brukar tänka på hur jag ser ut för min egen skull åker till och med iväg till Roberts syrra med kräk i håret och oduschad, för det mina vänner är fan vardagslyx att hinna göra. Känner mig fet, ful och som en jävla mjölkmaskin! Hur gör man för att hinna med? Visst har bara vart hemma i 3 v men när och hur hittar jag mina/våra rutiner?? Nu ska vi snart upp ur sängen för att hälsa på Carro och fannie och som ni förstår tar det lite tid att förbereda allt! Trött morsa checkar ut over and out! Bjuder på en bild på mina fötter som höggravid njut


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Välkommen i klubben! Nejdå, skämt åsido, i början har man inga rutiner what so Evert men sakteliga hittar man en vardag tillsammans med den lilla. Apropå mjölkmaskin så vet jag precis vad du menar - när de känslorna kom var då jag slutade amma.

2011-09-14 @ 14:33:14
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0