Min blogg app har hängt sig därav alldeles...

img_7876 (MMS)

Min blogg app har hängt sig därav alldeles för lite och ointressanta inlägg. Mina päron var här igår och snälla pappa servade min vagn, nu är den som ny efter lite skruvande och smörjmedel. Tack pappa!!! Hampus sover fortfarande tänker ni men nä vi gick upp 7:30! Idag. Nån liten slog upp dom stora blå då så det var bara att kliva ur sängen. Nu ska jag krångla ner han i vagnen sen går vi och möter Carro och fannie som kommer på besök:) underbara måndag


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja vi hade ju en tid på barnmottagningen på södertäljesjukhus för ATT kolla hennes huvud och läkaren ville utesluta kmpi så då tog dem ett pricktest för mjölk och ägg som visade positivt. Kolla med din bvc sköterskan om ni moan få en remiss o kolla upp om det är mjölkallergi. Bättre ATT uttesluta det än ATT inte veta.

2012-04-02 @ 21:16:58
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Nina

Testa att ta bort bloggappen och ladda ner den på nytt!

2012-04-03 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0