Fredag och lön för dom flesta!

Hallå där. Min huvudvärk har nu släppt men förkylningen och hostan är kvar. Jag hatar att vara sjuk, ni vet när man blir sådär varm och andfådd av att göra ingenting. Robert är iallafall hemma och ska hoppa in i duschen. Sen ska kostymen prövas och ev tvättas innan en sväng ner på stan för att köpa det sista inför imorgon. En ny skjorta och slirre vore på sin plats, får se om jag lyckas övertala honom. Jag börjar bli lite nervös och förväntansfull inför imorgon, är det fler som känner så?? Sån himla stor dag för brudparet och jag hoppas att dom får en underbar dag! Bjuder på en fin bild jag snott hederligt på fb, hur fina är dom inte tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Ica

Hej Nina och va kul att du läser min blogg. Ska jag vara ärlig har jag inte kikat in din men det får det blir ändring på =).
Jag känner precis som du. Ska bli så kul imorgon och alltid inför sådana här stora dagar är man lite smått nervös! Vi ses imorgon !

2012-08-24 @ 13:57:45
URL: http://icalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0