Renovering!

Anne här igen och uppdaterar! Nu fixas och donas det igen i Vaskelainen/Mattisson huset! Syster och Robert renoverar nu köket och jag måste säga att det kommer bli riktigt fint som det verkar nu iaf :) ikväll bjöd Nina och Robert ut mig hit efter jobbet för att bjuda på pizza. Sen visade det sig att Hampus behövde ha någon som sprang efter honom när alla höll på med köket/golv/vardagsrum! Vem passar bättre till det än (hitlurade) moster! ;) det är ju verkligen mosters ögonsten den där lilla pojken <3
Nu önskar jag er en trevlig lördagskväll, själv kommer jag nu däcka i Hampus juniorsäng eftersom han precis somnat i Ninas och Roberts säng!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0