Sankta lucia!

Idag är det den 13/12 och därmed lucia. Jag har inte firat lucia på många år men det blir nog ändring på det. Ska klä Hampus som en pepparkaka och fika lite lussebulle med honom. Vad han och Robert sen hittar på ikväll har jag faktiskt ingen aning om. Jag ska iallafall iväg på julbord med några kollegor. Vi ska åka en båt som heter blidösund och den åker runt i skärgården med oss i ca 2 1/2 timme. Jag ska hämta min lillebror så småningom så jag får duscha mm ifred. När man för en gång skull ska iväg så är det kul att få "fixa" sig. 15:35 tar jag tåget till Stockholm och är nog hemma runt 23, lång kväll med andra ord:) hur firar ni lucia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0