Godkänna kommentarer!

Jag ska ställa in så att jag måste godkänna kommentarer och prövar det innan jag lösenordsskyddar:) jag skickar lösen till er som vill ha sen om jag känner att lösen är ända sättet att slippa onödiga kommentarer från en viss person. Varför man läser nåns blogg för att sen bara vara dryg är för mig ett mysterium. Jag har min blogg för att få skriva vad jag vill och tänker, är mig själv och tänker fan inte ta skit på min egen blogg! Hur som helst idag har vart en skit dag, pannan gick sönder och vi hade 14 grader i huset. Som tur är har vi många fina människor omkring oss som vill hjälpa till, pappa dök upp med värmefläktar, Pontus var på g men Jonny hann först och lyckades laga den:) nu har vi varmt igen! Ikväll ska vi på middag i enhörna och jag slängde ihop en ananaspaj som ska med:) mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0