Blondie

Saknar verkligen mitt gamla blonda jag, det här med att vara brunett är verkligen inte min grej och jag önskar jag kunde ha det ogjort! Hade aldrig valt det själv och många tårar fälldes när set var ända utvägen för att slippa grönt hår. Nu när vi ska flytta från egen brunn till kommunalt ska förvandlingen börja omgående. Vet att det tar tid och sliter men det är värt det för att jag ska må bra. Senaste 1 1/2 året har jag kännt mig ful, ingen motivation till nått och rent utav jävligt osexig!!


Kommentarer
Postat av: Anne

du är snygg och vacker i allt min kära syster, men jag förstår vad du menar <3

2012-01-07 @ 20:06:34
Postat av: Camilla

Du är snygg oavsett om du är brunett eller blond!

2012-01-07 @ 20:23:33
Postat av: Nina

Håller med de andra - du är alltid snygg tycker jag! Fast du passar bäst i platinablont hår faktiskt. Kanske för att du trivs bäst i det. Jag har också ledsnat på mitt trista au naturel hår nu och vill fixa ljusa slingor. Själv passar jag inte i platinablont eller helblekt. Är nog för mörkhårig för att passa i det. Men du är superfin i helblekt!

2012-01-07 @ 23:06:23
URL: http://ninasfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback