Imorgon

Imorgon börjar våran vardag igen, Robert ska jobba efter ca 7 veckors sjukskrivning och jag & Hampus får spendera dagarna med varandra:) Det ska bli underbart skönt att återgå till normala dagar och rutiner. MISSFÖRSTÅ mig inte nu men det ska även bli skönt att få egentid nu när Robert ska börja jobba, jag tror inte att nått förhållande mår bra av att umgås med varandra intensivt under en längre period! Varken som par,vänner eller dylikt. Självklart älskar jag honom massa ändå men faktum är att vi behöver tid ifrån varandra och det vet båda han och jag! Sååå imorgon välkomnar jag vardagen och bättre tider!! SUPER


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dig, man behöver vara ifrån varandra. Vi kan gå varandra på nerverna här hemma efter för många dagar tillsammans utan avbrott!

2012-01-01 @ 20:03:14
URL: http://mariatheresetholin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0