Inspo

Igår kväll när jag (läs Hampus) inte kunde sova så surfade jag runt efter lite inspiration till nya huset/köket! Det ska göras om och vi vet inte om vi ska köra på vitt eller ek. Ek blir såklart varmare men vitt känns mer klassiskt. Hade vitt i vår köp lägenhet och oboy vad jag älskade det.. Vill dock inte ha högblankt!!! Svårt det där med tanke på att det är ett ganska stort och dyrt/bestående inköp och båda ska vara nöjda. Vad tycker ni är finast, för och nackdelar mm? Hjälp gärna till med tips och länkar eller erfarenheter av tex köks renovering.. Hittade lite bilder på hemnet.. Den sista bilden tog jag bara för att jag gillade golvet och känslan!! Vet att det inte är ett kök haha


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vitt är helt klart snyggast! :)

2012-01-11 @ 11:30:54
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: jag är oxå inne på vitt tycker det är snyggast och mer klassiskt. Ek känns som man tröttnar på efter några år..

2012-01-11 @ 11:40:24
Postat av: Anne

Båda ser ju snygga ut, men känns som att vitt är lite mer snyggt och lättare att hålla reda på! Torka efter skitiga barnfingrar m.m. :P

Tror man kan göra mycket med detaljer som gör att det känns lite "varmare" när man har ett vitt kök..

2012-01-12 @ 00:42:53
Postat av: Mamsen

Vitt är perfekt när man har barn. Trot eller ej, snyggast också :-)

2012-01-13 @ 01:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0