Känslig

Sen jag blev mamma så har jag blivit sååå mesig. Hoppas det är amningshormoner för detta är ju hopplöst. Gråter för minsta lilla och det är inte likt mig. Att jag sitter här och tittar på en unge i minuten och gråter glädje tårar är knasigt, men tänker tillbaka på Hampus förlossning och vilka känslor. När vi på bb sen ska träffa min familj så gräts det som aldrig för! Att min syster Anne skulle bli likadan bölgroda som jag trodde jag inte heller, Hampus har tillfört så mycket glädje till oss alla och jag älskar honom oändligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen mig i det du skriver. Jag var aldrig nån bölare förut men ända sen Tyra föddes så har det hållt i sig ;-)

2012-01-11 @ 14:05:43
Postat av: Anonym

Haha jaaa jag bölar ju fan för minsta lilla! Nu när Hampus råkade ringa upp mig så fälldes en tår på mosters kind! Saknar er som fan redan! <3

2012-01-12 @ 00:40:01
Postat av: Anonym

Ooops, nu blev det mycket svordomar :P shit happends!

2012-01-12 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0