39,7

Hallå där mitt i natten. Blev väckt nyss av en feberyrande son. Nästan 40 grader hade han igen, märks direkt när alvedonen gått ur kroppen får då kommer den fort som attan den där hemska febern. Imorgon är det ny dos kåvepenin (antibiotika) som gäller och hoppas det ska gå bra. Idag fick jag kämpa som sjutton för att han ska svälja det. 3 av 4:à gånger spydde han upp det direkt för att det är så äckligt. Förstår inte vart stackarn får bacillerna ifrån han som inte ens går på dagis! Jag hoppas innerligt att jag och Robert klarar oss. Finns det nått värre än att vara sjuka alla samtidigt, ingen som har den där lilla extra energin... Nu ska jag kika på hans temp igen, thank god for örontermometer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0