Finbesök

Idag kom Linda,Alva ,Eva och nikita på besök. Dom stannade i flera timmar och det var supermysigt. Är tacksam över att jag har sånna kusiner:) tänk att Linda är den "vännen" jag känt allra längst, sen vi var bebisar. Påtal om bebisar så snodde jag Alva en stund och sniffade lite, man blir bra sugen.. Hampus var oxå jätte nyfiken och tokgosade med Linda och Alva. Han skulle oxå visa upp sig ordentligt och sprang runt och busade mm för att få all uppmärksamhet vårt lilla hjärta. Alva fick även med sig en body som jag och lillebror fynda på hedlandet. Påtal om lillebror så är det underbart att se hur mycket han och Hampus gillar varandra, familjen är såå viktig för mig<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var supermysigt som vanligt :))
Hampus e så himla söt och go <3

2012-11-27 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0