Slut

Jag är helt utmattad men kan ändå inte sova.. Känns som att dagarna är skit långa.. Vi har så mycket att stå i här hemma och nu först kan jag förstå dom vänner /bekanta osv som bara har tid för renoveringen. Det tar ohyggligt mycket tid! När nedervåningen är klar tar vi PAUS en stund och andas ut.. Tänk vad vi ändå hunnit med på 9 månader trots en liten och jobb:) jag längtar till att få sjunka ner i ett varmt bad med en tidning och lite musik! Åh vad jag vill att det ska vara klart NU.


Kommentarer
Postat av: Jossan-Mamma till terror

Hej, ja aleks tömde sig helt igår följt av feber och 16 timmars sömn... Hatar den här bacelusken.. Hur mår ni? Kram och tack!

2012-11-23 @ 18:51:09
URL: http://Josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0