Besök

Idag fick jag ett sms av min fina kusin Eva som undrade om inte hon och nikita kunde få komma över då dom var uttråkade. Självklart sa vi som ÄLSKAR besök. Som tur var så handlade vi precis innan och fick med oss fikabröd hem.. Nikita som är så himla snäll lekta i godan ro i Hampus rum och Hampus han röjde verkligen. Jisses vad fort det går, han springer ju fram den lille fartdåren. Efter fikat gick vi på våran obligatoriska söndags promenad, vi försöker att gå iaf 1 gång i veckan tillsammans och jag älskar det. Mina killar är underbara ska ni veta:)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2549564/images/2012/pic_5055e8f0ddf2b37030002a64.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0