Oförståelig

Ska lätta lite på mitt hjärta/tankar. Inget som egentligen berör mig men jag kan inte låta bli att bli påverkad/irriterad. Nu undrar ni säkert vad jag menar. Jo såhär är det. Alla hat väl mer eller mindre läst om den saknade 25-åringen som åkte själv till Egypten och inte kom hem när hon skulle. Familj och vänner var helt förstörda och upprivna. Vad hade hänt deras stackars syster/dotter/vän. Hon hade nytt jobb som skulle börjas i måndags mm. Var hon kidnappad/mördad/drogad, det var inte likt henne att bara försvinna??? Nä nä det tror jag vad jag vill på. För nu är hon ju hittad, välbehållen och nykär. Hon hade visst träffat en kille och sökt turistvisum på ett år och ska gifta sig. Hon hade visst bara glömt att höra av sig. Hela Sverige leta efter denna Brutta och missing people samt svenska folket engagerade sig. Och idioten "glömde" höra av sig om att hon inte kommer hem. Faaan vad arg jag hade blivit som anhörig. Hur i hela fridens namn tänker man??? Är det ingen annan som blir förbannad på denna bimbo rent ut sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0