Over and out!

Jag tar en paus. Mest från bloggen och min lur. Har skitdåligt samvete för att jag alltid sitter med telefonen när jag och Hampus leker och busar. Idag satt vi och gunga, han skitglad tuggandes på ett äpple med sin mamma bredvid, och jag ja jag surfade såklart. Och nu vaknar jag mitt i natten och börjar pilla på telefonen, nä nu får det vara nog en stund. Skäms på mig! Jag vet oxå att Robert är trött på att kompisar osv alltid säger: "jag vet jag läste det på bloggen" när vi berättar något. Känns inte rätt att alla ska få veta "allt". Inte just nu iaf. Så jag pausar en stund och ska hitta tillbaka till mig. Jag menar visst jag är inte en av dom som "förskönar" för att få läsare men självklart skriver jag inte om alla små tjafs man har i förhållandet osv för det är privat och onödigt att lämna ut. Nu blev detta väldigt osammanhängande men det är ok, ni förstår ju alla vad jag säger iaf. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår dig precis. Telefonen sitter mer eller mindre fast i handen :/ Ta hand om dig och familjen! Kram

2012-09-26 @ 07:15:59
Postat av: Emmsson

Det hade lika gärna kunnat vara jag som skrev detta Nina! Nu tar vi en paus från bloggandet eller iallafall från att hela tiden sitta med telefonen i handen. Jag vill inte att Filippa ska minnas sin barndom med att mamma alltid satt med telefonen i handen. Det är verkligen inte okej och inte värt det! Ha det gott nu. Kramar

2012-09-26 @ 20:14:46
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0