Dagens besök hos bm.

Idag var det alltså dags för besök hos barnmorskan igen, går hos Carina som så många rekommenderat. Mitt intryck är dock inte så himla bra, tycker hon ofta stressar igenom våra möten och som sagt i måndags hade hon ju glömt mig och jag hade tagit extra ledig. Nog om det. Vi pratade lite om hur jag mådde och hon tyckte jag skulle kämpa på, vilket jag gör. Äter ju lergigan comp för att ens kunna jobba. Jag hade gått upp ca 2 kilo och mitt järnvärde var hemskt dåligt, 96 låg det på. Så fick order om tabletter, blutsaft, leverpastej till frukost, dricka juice och äta blodpudding en gång i veckan.. Pust. Nu måste jag tänka på vad jag äter när jag börjat gå upp, vill inte bli valross igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0