Helgen!

Nu verkar appen funka igen så jag tänkte berätta om vår helg:) det började med att Carro och Markus samt barnen kom över i fredags på vad som blev vår premiärgrillning. Vi åt oss riktigt mätta och pratade om smått och gott hela kvällen. Jag passade på att låna lille kelvin och gosade bebis en bra stund<3 fannie och Hampus var som vanligt två änglar och lekte fram till ca 22:30 då dom tacka för sig. Att barnen höll sig vakna så länge är ett mysterium. På lördagen vaknade vi efter en ordentlig sovmorgon och spenderade hela dagen ute med att klippa äppelträden och rensa lite på tomten,faster Anna och barnen kom förbi mitt i "arbetet" och vi fikade lite med dom. på kvällskvisten ville moster Anne låna Hampus och vi blev spontant bjudna till Micke och Maria på middag. Supergod mat och jösses vad vi skrattade, är så roligt att vi kan umgås trots åkderskillnaden. Även söndag bjöd på sovmorgon till 9:15 då jag vakna och väckte Robert medans vår tonåring snarkade vidare. Vi skulle till tippen med alla grenar/sly som klipptes i lördags och lånade grannens släp för detta. Mamma och pappa kom över på fika oxå och Hampus fick en strutglass av morfar, vilken lycka det blev:) efter tippen och fikat åkte vi till Carro och Markus för att lämna av lite bebiskläder till kelvin och blev bjudna på kaffe innan vi styrde hemåt. En toppenhelg med underbart väder blev det och jag är mer än nöjd med min lediga helg. Tack alla inblandade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0