Lördag

Imorse var det uppstigning 7:30 då Hampus vakna. Skönt att gå upp tidigt och speciellt när solen skiner. Vi åt en god frukost, städade undan lite inne och gjorde oss sen färdiga för en dag ute. Kl 9 steg vi utanför dörren och gick inte in förens 17:00 då middagen intogs. Hampus har vart som en ängel och den killen gillar verkligen att vara ute. Robert var duktig och planterade klart häcken och sen har det rensats, vart på tippen, krattats, tagit bort stubbar mm. Jösses vilket jobb. Jag har hjälpt till så gott jag kunnat men måste ju ta det lugnt med ryggen. Till detta har ju vi haft underbart väder och när Hampus sov sina ynka 45 min middag så käkade jag och Robert lunch i solen och njöt. Jag har verkligen haft en underbar dag med mina killar och jag är stolt över hur mycket vi hunnit idag:) imorgon ska det krafsas färdigt och sen slappa lite.. Nu ska vi kika på film eftersom lillen sover:) ha en toppen kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0