Måndagen

Igår var det jobb på agendan och jag hade jour från 14-19. Hampus som tog sovmorgon som vanligt blev lämnad 9:30 på dagis och sen var det dags för mig att göra mig ordning för jobbet. När jag kom hem från dagislämningen så stod det en stor lastbil framför vår uppfart och vägrade släppa in mig först. Sur jag blev, förstår att dom jobbar men man måste ju få komma hem, tog dem 1 min att flytta på sig. Nåväl på jobbet så var det ganska lugnt tills jag fick rycka ut på en vända till Västerås och tillbaka. Slutade så jag hann med 18:55 tåget hem som tur var. Idag skulle jag jobbat 6-11 men dom ringde och frågade om jag ville vara ledig ist, självklart tackade jag ja. Nu har jag 18 arbetspass kvar innan jag går hem och ruvar dom sista 3 månaderna. Jag har ju 4 v betald semester först och sen graviditetspenning. Skönt att få ta det lugnt då jag känner att ryggen börjar bråka mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0