Rensa/nytt

Jag ska ta tag i att rensa bland Hampus kläder riktigt ordentligt. Ska flytta över bebiskläder som ska återanvändas i lillebrors garderober osv. Självklart ska han få lite nytt oxå. Och vissa av Hampus kläder ska ges bort och endel ska sparas i Hampus låda då det ska vara hand bebiskläder jag ska spara tills han får barn nångång. Jag har så himla mycket kläder sparat från Hampus och jag vet att allt inte kommer bli använt så ger hellre bort det då. Endel tycker nog att det är onödigt men jag känner att bara för att det blir en till pojk vill man inte använda alla Hampus gamla saker utan lillebror ska självklart få lite eget oxå. Nä nu har jag babblat på tillräckligt. Kolla dessa godingar från kappahl och filten från babyshop.se vill ha


Kommentarer
Postat av: Anne

Lillebror kommer nog få sin beskärda del oxå ;) Men när dom är så små så är bryr dom sig inte om vad dom har på sig, utan det är mer de vuxna. Så spara en del, men sälj på en barnbazaar eller så så att du får igen lite! Vill du ha hjälp med det så säg till :) <3

2013-04-16 @ 22:31:08
Postat av: Michaela

Filten var helt underbar ju! Letar som en tok efter filt till vagnen men hittar inget jag gillar/som passar. Men denna var superfin

2013-04-18 @ 13:44:05
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0