Revlon färgbomb 1002

Fick precis ett paket på posten som jag beställde i fredags. Jag tycker jag har lite gula toner i håret och köpte denna som är en inpackning som inte ska slita på håret men samtidigt ge färg/ta bort gula pigment. Finns för dom som har brunt eller rött hår oxå om man vill boosta sin färg mellan behandlingar. Har bara hört gott om denna och ska nu testa i lugn och ro:) man ska alltså tvätta håret först och sen ta detta i blött hår, låta verka 3-5 min och sen skölja grundligt. Den säljs hos frisörer och på nätet. Jag köpte min på www.headcare.se hoppas på gott resultat. Nån som prövat??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mamma hade den för rött hår. fungerar riktigt bra! hade lite röda toner i håret och dom framhävdes verkligen :)

2013-04-23 @ 15:42:49
Postat av: Michaela

Den är grym! Eller jag hade den orange:a och den hjälpte verkligen då själva hårfärgen i princip rann ur håret. Denna gjorde att jag inte behövde färga lika ofta :) Dock vet jag inte hur just denna funkar, men tror säkert att den är minst lika bra!

Svar: Ja jag ska försöka att njuta :) Om inget annat så är det ju väldigt roligt att någon tar sig tid och anordnar en sån sak för just mig!

2013-04-26 @ 15:05:55
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0