Tar nog och hoppar i säng

Hej, kl är 21:40 och jag är dödstrött, har jobbat 2 långa pass och sovit dåligt. Gick dessutom upp vid 5 imorse så är väldigt seg. Robert var och träna ikväll och jag hade egentid då Hampus somnade ovaggad kl 19, helt slut han med. Tycker det är så jäkla tråkigt denna vecka, jag är hemma mån, ons och torsdag kväll och då tränar Robert. Visst att man ska få sakna varandra men att inte hinna umgås alls suger oxå. Jag förstår honom som vill träna och han är ju ofrivilligt själv med Hampus resten av kvällarna då jag jobbar men jag tycker ändå inte det är roligt. Att få ihop vårt liv just nu med mina skift, hans träning, min pendling samt tillgång till endast 1 bil är hopplöst. Ta bara som igår, jag började 14:28 men eftersom jag inte kunde ta bilen till typ östertälje pga att Robert var tvungen att ha den när han hämta lämna på dagis fick jag ta 12:39 tåget från Nykvarn till Sthlm. Var då uppe 13:09 och fick alltså vänta i över 1 timme på att börja. Snacka om förlorad tid. Nä inte konstigt att man är sur och grinig/trött. Mina ben värker dessutom då jag inte är van vid att stå och gå så mycket som 7-12 timmar per dag, önskar jag var tillsammans med en massör. Eller iallafall nån som ville massera, tack gode Gud för att Anne ställer upp nästan varje gång vi ses.. Nä nu ska jag sluta gnälla och sova. God natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Har följt din blogg ett tag nu och finner den intressant! Så spännande med ett syskon till Hampus! Jag måste dock få fråga vad du jobbar med? :) Extremt nyfiken!
Kram

2013-04-11 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0