Baka baka

Idag medans grabbarna var på dagis så har jag och Anne passat på att baka. Hon gjorde ca 150-200 bullar jag har bakat lite cake pops och hallonpsnnacottapaj. Nu är det bara resten kvar imorgon haha.. Medans jag bakar har Robert tänkt ta med Hampus på lite picknick längst vägen nånstans och kolla på mälarn runt, kan ni tänka er vad han kommer vara imponerad av alla brum brum (motorcyklar). Dagis hade för övrigt gått bra idag, inga ledsna miner alls och han hade somnat på vilan oxå. Märks att vår kille börjar bli stor nu:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kunde vi missa varandra...det var ju typiskt.

Gud va sugen jag blev på massa gott nu, va duktiga ni är :)

2013-08-16 @ 17:29:38
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0