Jävla grannar!!!!

Idag vaknade jag arg!, trött och irriterad. Våra grannar på baksidan (föräldrarna) var tydligen bortresta så barnet med respektive är husvakter. Självklart ställer dom till med nån sorts fest eller dylikt. Sånt gör mig ingenting men när kl var 2 började vi undra om dom skulle sänka musiken lite, tänk er teckno, dubstep, trance,pop mm som strömmar ut ur högtalarna lika högt som på krogen. När klockan slog 5 ja då vart jag riktigt förbannad och började googla fram nr och ringde föräldrarna och frågade vad fasen som föregår hos dom. Alltså visst att man har fest osv men hur länge får men egentligen spela så hög musik i ett villaområde. Hampus har sovit skitoroligt, jag med. Stackars Anne som sov över ska jobba och är helt slut. Nä lite sunt förnuft får man väl fan ha???? Tror ni musiken sänktes efter att jag ringt? Nä det tog säkert över en timme till förmodligen för att dom inte ens hörde sina telefoner ringa eller så.. Nä jag ska nog knalla över snart och skälla lite extra på dem!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ring polisen nästa gång ;-)

2013-08-02 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0