Magen

Jag och Anne gav oss på projekt gipsavgjutning på medans Robert la Hampus. Vi började med att toksmörja in mig i vaselin och sen så tog vi fram gipset. Vi klippte och mätte varje remsa för sig så det skulle bli hellånga bitar som täckte magen. Ville inte ha massa skarvar:) hela processen gick ganska fort och vi hade nog lite för varmt vatten för det stelnade supersnabbt. När den sen väl började lossna så kan jag säga att varenda litet hårstrå som fanns på min mage är nu borta, vaxning icke deluxe. Nu har vi iaf gjort den och jag hoppas på att kunna hänga den på väggen eller så. Ska bli kul sen när man är icke gravid att "pröva" magen och se hur man kände sig i v 39! Liten rolig grej tycker jag:) jag försöker förövrigt sova egentligen men bebis sparkas som tusan så det är typ omöjligt..


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vad kul! Jag gjorde en sån på min syster då hade vi plast folie under för att den inte skulle fastna :) blir säkert jätte fin om man målat den i guld eller silver och ett sidenband runt :) och gud vad söt er son är! Har du några tips på vad man bara måste ha med sig i bb väskan som man kanske inte vanligtvis packar ner? Kram!

2013-08-18 @ 00:06:57
URL: http://kimelie.blogg.se
Postat av: Emelie

Kanske man ska testa på denna gång, gjorde du gipsavgjutning när du väntade Hampus också?
Har ni kommit fram till vad lillebror ska få för namn än?
Kram!

Svar: Nä gjorde aldrig med Hampus, vi har verkligen inget namn än:( känns så konstigt
Nina

2013-08-18 @ 10:54:08
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Jennica - blivande tvåbarnsmamma

åh vad fin den verkar bli! vi gjorde också en sist men den blev inte sådär bra, hahah :)

Svar: Tack, gjorde aldrig nån förra gången så är glad att det blev av nu
Nina

2013-08-21 @ 10:45:01
URL: http://mammajennica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0