Sista dagen

Jaha då var Roberts semester slut och tiden "för mig själv" börjar igen. Semestern har gått så sjukt fort och jag hade gärna haft honom hemma mycket längre än så här. Tur att vi får några dagar igen sen när vår nya familjemedlem anländer.. Under vår semester tillsammans har vi mest vart hemma, byggt altanen, vart på dags utflykter och Robert och Hampus har knutit starka band med varandra <3 från att vart så mammig så duger bara pappa ibland. Detta gör mig lycklig! Efter middagen idag åkte vi spontant och hälsade på Anna och Mange och sedan Thomas och Anna & lilla Albin. Tänk att jag har en bebis i den sizen i magen, crazy. Nu har iaf Robert gått och lagt sig inför morgondagens jobb och jag kan bara konstatera att vi/jag kommer sakna honom hemma om dagarna. Tur att han fortfarande kommer vara ledig fredagar. Förstår att många andra avslutar sin semester idag och jag kan inte annat än önska er alla en trevlig första dag på jobbet. Själv ska jag umgås med min son och njuta av vår sista tid tillsammans innan livet återigen förändras. Förmodligen till nått ännu bättre men förändringar kan ta lite tid att smälta. Speciellt för en kille på 2 år som alltid vart nr 1 och nu snart kommer få dela mammas uppmärksamhet. Nä nu ska jag sluta pladdra strunt och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0