Sova

Vi håller ju på med projekt sova hela natten i eget rum för Hampus då han troligtvis kommer bli störd när bebis kommer. Annars hade det inte gjort oss så mycket att han sover inne i vårt rum, ganska mysigt faktisk men som sagt för hans skull (och för våran) så behöver han få sin sömn. Jag har vart uppe 2 gånger nu då han vaknat till och ropat. Han är inte ledsen eller så utan vill bara att jag lägger mig ner bredvid och gosar tills han somnat. Det jobbiga med detta är ju att jag sover som en kratta, kan ju inte slappna av ifall han ropar, hans säng är liten och trång när jag väl lägger mig där. Jag får skit ont i ryggen och tyvärr så vaknar inte Robert när han ropar utan jag springer som en dåre. Skulle verkligen behöva min sömn nu på slutet, räcker ju att man springer uppe och kissar 2-3 gånger per natt.. Jaja detta är andra natten vi kör så ska väl inte klaga egentligen.. Nu ska jag försöka somna igen för Hampus verkar ha somnat in i rummet bredvid. God natt för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0