Torsdag

Hämtade Hampus på dagis kl 13:30, det hade gått jätte bra fast han grät vid lämning. Imorgon är det Robert som lämnar, jag hatar det blir så ledsen själv.. Efter dagis åkte vi hem och lekte, gunga mm innan Robert kom hem. Maten stod på bordet men det dög inte för Hampus som total dissade min köttfärslimpa så han fick rester från igår. Mina föräldrar dök sen upp på snabbfika och därefter kom Thomas, Anna och barnen. Vi fikade lite och sen hoppade dom i spaat ungarna medans vi höll koll från altanen. Jag passade på att gosa med världens minsta Albin som blev 4a veckor idag. Söta lille barn, sa jag att jag längtar efter lillebror nu. Min enda oro är hur Hampus ska ta det, han blir så himla svartis när jag gosar med andra bebisar så jag har en liten klump i magen över det. Från att han vart mammas nr 1 i 2 års tid måste han snart dela med sig, hur ska jag räcka till?????


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch! Känner exakt samma. Edvin blir väldigt sotis när jag håller i ett annat barn, så hur ska det gå när syskonet kommer?! Vänjer de sig och kommer man själv ha dåligt samvete jämt. :(

2013-08-22 @ 22:54:45
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0