Torsdag

God morgon, har sovit skit dåligt av lite olika anledningar. Hampus sov i eget rum fram till strax efter 2 då jag lyfte över honom, han hade nog kunnat ligga kvar om jag hade legat bredvid honom en stund och nattat om honom men får knappt plats i den sängen och han har så hård madrass, finns det bäddmadrass till juniorsängar btw? Idag ska vi som sagt på inskolning mellan 9:30-11:45 och sen blir det vila hemma. Efter vilan ska vi till bm 14:30, man går ju varje vecka nu. Idag är det exakt 2 veckor kvar och 95% av graviditeten har passerat (v 39 imorgon). Idag kommer även Anne hem efter tio dagar i Norrköping med jobbet, hon är hemma över helgen och åker sen ner en stund igen.. Nä nu frukost mm


Kommentarer
Postat av: Therese

Men hur klarar du att bara låta vagnen stå?! :P jag vill köra med den hela tiden speciellt nu jag är gravid då den känns mycket enklare än vår emmaljunga. :) men vågar inte köra den nånstans där jag inte har uppsikt över den, som till typ dagis, BVC m.m. Tror jag måste köpa ett lås. Har ni nått lås?
Oj oj. Nu är det inte långt kvar tills lillebror kommer. Spännande. Har du ingen förlossningsrädsla nu andra gången när man vet hur det är? :)

2013-08-15 @ 08:50:41
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Therese

Just det: Och svaret på din fråga är svart. Vi tog allt tyg i svart, men lite sugen blir jag på att köpa till en extra sufflett med nån lysande färg. :)

2013-08-15 @ 08:54:56
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0