Klädsel

Till dopet på lördag har jag tänkt mig att grabbarna ska vara lite extra fina med typ chinos och skjorta /fluga och kanske hängslen eller dylikt. Asgulligt enligt mig. Har hittat lite på kappahl jag ska spana in. Hampus har redan ett par snygga chinos som han fick av Linda i 2-års present så dom blir det garanterat. Vad jag ska ha på mig är ett stort frågetecken. Känner mig inte bekväm i nått just nu och ligger ff 5 kg plus. Han blir 3 månader imorgon och jag har 5! Kg (av 25) kvar, satan!!!! Måste dessutom ha nått som är smidigt att amma i. Inte lätt det här, nån som sett något fint på stan som ni vill tipsa om?




Kommentarer
Postat av: Olivia

Tog mig 9 månader exakt att gå ner allt efter att Adele föddes! Idag väger jag till och med lite mindre än vad jag gjorde innan graviditeten! Jag tror att om man inte tränar eller bantar så tar det upp till ett år att återhämta sig och komma tillbaka :) no stress! Går man ner i jämn vikt slipper man också bristningar :)

Svar: Skönt att höra:)
Nina

2013-12-03 @ 21:30:17
URL: http://www.okb.blogg.se
Postat av: Johanna

Supersöta :)

Och 5 kg är väl ingenting?? Jag har ju inte varit gravid så jag vet ju inte men det känns som 20 kg på 3 månader är asbra!

Svar: Åh tack Johanna:)
Nina

2013-12-05 @ 06:57:10
URL: http://johannahollstrand.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0