Måndagar!

Måndagar är min och grabbarnas "ensam" dag. Inget dagis eller dylikt och vi brukar bara vara hemma och mysa. Jag måste erkänna att jag hade panik inför detta när Anton kom. HUR skulle jag klara av att vara själv med 2 barn, byta blöjor, trösta, aktivera, laga mat osv. Men Hey det är inte problem, jag är ju faktiskt fullt förmögen att fixa detta hehe. Idag fick jag sovmorgon till 8;30, sen åt vi frukost i sängen. Vi har målat, plockat lite precis ätit lunch och nu börjat Hampus se lite trött ut. Anton han sover så han vaknar väl lagom till att Hampus sover så förmodligen ingen vila för mig iaf.. Idag ska Robert köpa med en gran hem och sen ska den pyntas:)







Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka myspys måndagar ni har tillsammans, kanske ska införa det med på vårt veckoschema när bebisen är här!

Svar: Ja det är faktiskt toppen. Kram
Nina

2013-12-16 @ 16:05:16
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag har tänkt på det du skrivit om dina söners sömn och kom på att jag läst om att andra föräldrar gett ett bad och massage innan läggdags. Kanske inte är så lätt att massera hampus men kanske värt ett försök?

Svar: Jag gör det med Anton men det hjälper knte, har nu köpt minifom och hoppas det ska hjälpa honom. Hampus han sover oftast 20-08 men då lillebror håller låda på kvällarna så vaknar han och ekorrhjulet är igång:( kanske borde köra hörselkåpor på Hampus hehe. Tack för tipset
Nina

2013-12-17 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0