Söndag 3:e advent

God dagens. Efter en myskväll igår med min store älskling och minstingen så har jag laddat lite energi. Både jag och Robert behövde få lite "egentid" tillsammans då det lätt blir mycket småbråk med 2 st småbarn hemma. Ni vet tröttheten kommer över en och man blir sur för minsta lilla osv. Sen blir det bara ett ekorrhjul. Så tack mamma och pappa för att ni tog Hampus en natt:) 9:20 slog iaf Anton upp sina blå och nu 2 timmar senare var han så trött så han somnade precis. Robert är och stor handlar och jag tänkte passa på att ta igen lite förlorad sömn, ligger ff lite minus där men det börjar ordna upp sig:)


Kommentarer
Postat av: jossa

tror det är nyttigt för hampus att bli ompysslad på annat håll också.. kram

Svar: Ja det tror jag med:)
Nina

2013-12-15 @ 17:17:52
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men hjälp så söt!

Svar: Tack:)
Nina

2013-12-16 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0