Idag.

Så vad har jag gjort idag då? Jo kl 07:22 blev jag väckt av en liten, vi åt grötfrukost, städade hela undervåningen (disk osv från igår) därefter blev det dagis 9-14 för min kära son. Känner mig skitdum som har honom där när jag är hemma men order från doktorn:( åkte därefter in till Södertälje för att lämna Annes nycklar till hennes gamla hyresvärd, plockade sen upp Mari som följde med mig till Ikea. Behövde köpa gardinstänger och kastruller. Efter Ikea hem och vila/sova lite. Sen hämtning på dagis, hem äta mellis därefter plocka upp Anne från tåget på Södertälje syd. Efter det en snabbis till jula då jag skulle köpa lite färg mm. När vi kom hem så krascha jag i soffan. Orkade inte ens äta middag.. Nu är Robert och Hampus iväg och skjutsar Anne till mina föräldrar samt tar en kaffe. Jag ligger i badet och njuter av lite lugnet.. Ja det var min stressiga dag hittills, pust


Kommentarer
Postat av: Erika

Men oj ska du inte vila gumman?!Du har ju blivit sjukskriven

2013-02-28 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0