24/1-13

God dagens. Torsdag idag och snart helg, nästa vecka är sista veckan hemma med Hampus sen är mammaledigheten slut, vart tog tiden vägen? Sjukt fort har det gått. Nu på förmiddagen gjorde jag egen trolldeg för första gången och det verkade gå hem. Vi satt och degade en stund och knåpade ihop lite presenter:) Hampus verkade som sagt gilla det och satt och kavla mm. Han ville väldigt gärna smaka på degen oxå men då sa jag nej, så himla mycket salt i. Nu ska Hampus snart sova middag och jag ska fixa lite hemma, ikväll får vi besök av Roberts bror Thomas, händer inte allt för ofta för vi lyckas alltid vara iväg när han ringer haha. Nä nu ska jag försöka lägga lillen


Kommentarer
Postat av: Ica

Kul att han tyckte om det!
Jag kommer dock aldrig göra trolldeg igen ;) Första och sista gången jag skulle försöka vara kreativ och göra trolldeg ledsnade Lucas så fort degen var färdig. Haha!

2013-01-24 @ 18:09:43
URL: http://icalundahl.blogg.se
Postat av: Anne

kan man annat än älska grabbens leende?! :D

2013-01-24 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0