Besök hos bm

God dagens. Idag hade jag tid hos bm kl 10, no problemo tänkte jag. Satte kl på ringning vid 9 och tänkte att på 40 min hinner jag äta frukost, ta en dusch, föna håret, gå ut med hunden mm. Herregud vad stressigt det blev, trodde helt plötsligt att jag har all tid i världens när jag är barnledig. Nä jag klev in hos Carina 9:59 så det var verkligen på håret. Idag är det då 7 v kvar och vi kollade järnvärdet som låg på 103= äta mer tabletter. Vikten låg på +11 men hon sa att det faktiskt är normalt då jag är liten annars och jag ska gå upp så, bra tänkte jag. Sfmåttet låg på 32 och jag fick se min kurva och tydligen ligger jag ovanför och gjort det hela tiden. Hon klämde och kände lite och sa: ja detta blir ett stort barn. (Inge mer i strlk 50/56 var min tanke). Mitt blodsocker var för högt oxå men hon tror det berodde på att jag åt frukost 20 min innan jag kom dit så nästa gång om 2 veckor ska jag äta minst 1 1/2 timme innan eller inte alls. Ja det var en liten uppdate om graviditeten och min kommande gigababy! Bjuder på en bild på djungeln man får gå igenom för att komma upp från parkeringen till Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0