Bloggen på sparlåga.

Igår hade vi en härlig dag som självklart spenderades ute. Vi började med att åka ner till stranden/hökmossen med Anne,Johan,Mari, mormor och morfar. Pappa Robert var hemma och fixade i lugn och ro. Vi hade med oss fika och lunch ner på stranden så vi kunde vara där en stund. Hampus han älskade att bada och alla förutom jag tog sig ett dopp. När vi sen kom hem var det middagsvila innan allt bus fortsatte. Mathias var här för att hjälpta Robert och han & Anne stannade på middag lite kvällsmys. 22:30 hoppade jag i säng och mina killar kom in strax efter. En härlig och intensiv dag vilket jag direkt märker av på alla dessa sammandragningar mm. Tror absolut inte att det är något på gång än på länge men det är jobbigt att få ont så fort jag anstränger mig:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0