Svar till a

Vad kul att du ska till parken zoo och jag hoppas du får en trevlig upplevelse. Parken är lagom stor och det tar ca 3 timmar att ha sett ALLT. Det mysigaste är barnens zoo där du kan klappa bl.a. Kaniner, getter och alpackor. Ska ni vara där en heldag så rekommenderar jag att ta med picknick. Mycket billigare och godare. Tex kostar en hamburgaretallrik 159:- utan dryck! Jag måste säga att jag hellre väljer Kolmården men har man inte vart på pz så är det klart värt ett besök. I sommar har dom ju även en utställning med dinosaurier som grabbarna gillade:) har du barn med dig finns både karuseller och lekplats samt trampbåtar.


Kommentarer
Postat av: A

Läste detta igår innan vi drog dit men hann aldrig svara! Men som du skriver så var det lagom stort! :D Vi har ju inga barn så för oss tog det lite mer än två timmar att gå runt. Haha neej vi åt ingenting där, vi förstod att det skulle vara dyrt!
Som du säger så tror vi också att kålmorden är bättre, så det tänkte vi ta och besöka nästa år! ;)
Tack för recensionen! :)

2013-07-10 @ 10:01:13
URL: http://livetmedanneliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0