Måndag

Idag vaknade Hampus vid 5 när jag gick och kissade. Vi försökte somna om men sen ringde såklart Roberts klocka, varpå Hampus vaknar upp, lyckas kissa igenom och kaoset är ett faktum. Jag försökte fram till 06:10 få honom att somna om men han hoppade ur sängen gick in i köket, öppnade kylskåpet och krävde pommes till frukost. När jag kom in i köket stod han med gaffeln i högsta hugg och skrek. Ni tycker säkert att det inte är nån fara att gå upp såhär dags men vi sover ju normalt till 08:30 så jag är död och Hampus verkar faktiskt oxå helt slut fast han kanske inte erkänner.. Denna dag kommer nog inte bli rolig alls, och ni kan ju tänka er vem som kommer sova middag tillsammans med Hampus. Hoppas på en typ 3 timmars sömn haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0