Onsdag

Idag efter dagis lämning åkte jag direkt ner på stan en snabbis för att köpa vätskeersättning mm. Hittade även en bikini på hm och tur var ju det då min nya gick sönder. Det bästa med hms bikinis är ju att man får välja storlek på båda delarna, vart köper man annars om man har 36 nere och 42 uppe? Hur som helst. På stan fick jag världens blodsockerfall och blev illamående/svimfärdig. Anne sprang och köpte en banan och dricka samt en snickers så mådde jag bättre sen. Fy vad jobbigt när man får så. Jag märker att det är en riktig tillväxtperiod i magen nu då jag är konstans hungrig och det är ett himla liv där inne. Nä nu ska jag nog ta och hämta min lille son som jag saknar rejält.. Ändå har han bara vart 4:a timmar på dagis hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0