Tisdag

Idag vaknade vi 9:45 och jag fick nästan lite panik över att dagen nästan försvunnit haha. Vi käkade frukost och det sär vanliga ni vet samt var ute och röjde lite. Vid 13 åkte vi till mina föräldrar och hängde lite i väntan på att Robert skulle komma dit. Pappa behövde lite hjälp med vildmarkstunnan och sen blev vi bjudna på käk. Mina päron har semester nu så jag och Hampus kommer nog hänga där endel. Dom har ju en liten uppvärmd pool och det är väldigt rofyllt där. Hampus har egentligen 3 v * 3 dagar kvar på dagis men jag tror han blir hemma ist. Han ska ju byta dagis efter semestern och i nuläget blir han så ledsen när jag lämnar honom/hämtar honom så det känns dumt att han ska gå när jag ändå är hemma. Jag älskar ju att få umgås med min lillkille och vi försöker nog göra annat roligt så han får stimulans ist för dagis. Är det någon som känner för en playdate så säg bara till:)


Kommentarer
Postat av: familjen Sandén

Vi vill gärna komma till er och leka nån dag.

2013-06-26 @ 06:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0